Who studies STEM subjects at A level and degree in England? An investigation into the intersections between students' family background, gender and ethnicity in determining choice

The relative lack of students studying post-compulsory STEM (Science, Technology, Engineering and Mathematics) subjects is a key policy concern. A particular issue is the disparities in uptake by students' family background, gender and ethnicity. It remains unclear whether the relationship betw...

Celý popis

Uložené v:
Podrobná bibliografia
Vydané v:British educational research journal Ročník 43; číslo 3; s. 528 - 553
Hlavný autor: Mcmaster, Natasha Codiroli
Médium: Journal Article
Jazyk:English
Vydavateľské údaje: London John Wiley & Sons Ltd 01.06.2017
Wiley-Blackwell
Blackwell Publishing Ltd
Predmet:
ISSN:0141-1926, 1469-3518
On-line prístup:Získať plný text
Tagy: Pridať tag
Žiadne tagy, Buďte prvý, kto otaguje tento záznam!
Buďte prvý, kto okomentuje tento záznam!
Najprv sa musíte prihlásiť.