The role of gamified e-quizzes on student learning and engagement: An interactive gamification solution for a formative assessment system

This study investigated the differences in learners' performance and perceived engagement between three intervention groups in a Science class, using two types of pedagogical intervention: traditional instruction with paper-based quizzes and gamified instruction with gamified e-quizzes as forma...

Celý popis

Uložené v:
Podrobná bibliografia
Vydané v:Computers and education Ročník 145; s. 103729
Hlavní autori: Zainuddin, Zamzami, Shujahat, Muhammad, Haruna, Hussein, Chu, Samuel Kai Wah
Médium: Journal Article
Jazyk:English
Vydavateľské údaje: Elsevier Ltd 01.02.2020
Predmet:
ISSN:0360-1315, 1873-782X
On-line prístup:Získať plný text
Tagy: Pridať tag
Žiadne tagy, Buďte prvý, kto otaguje tento záznam!
Buďte prvý, kto okomentuje tento záznam!
Najprv sa musíte prihlásiť.