Assessing students' values and costs in three countries: Gender and age differences within countries and structural differences across countries

Drawing upon expectancy-value theory (Eccles et al., 1983), we aimed to test the cross-cultural validity of scales for assessing adolescent students' values and costs in Germany, China, and Korea with a focus on gender and age differences and the potential cross-cultural generalizability of the...

Celý popis

Uložené v:
Podrobná bibliografia
Vydané v:Learning and individual differences Ročník 79; s. 101836
Hlavní autori: Gaspard, Hanna, Jiang, Yi, Piesch, Heide, Nagengast, Benjamin, Jia, Ning, Lee, Jeesoo, Bong, Mimi
Médium: Journal Article
Jazyk:English
Vydavateľské údaje: Elsevier Inc 01.04.2020
Predmet:
ISSN:1041-6080, 1873-3425
On-line prístup:Získať plný text
Tagy: Pridať tag
Žiadne tagy, Buďte prvý, kto otaguje tento záznam!
Buďte prvý, kto okomentuje tento záznam!
Najprv sa musíte prihlásiť.