Sustainability of Programming Education Through CDIO-Oriented Practice: An Empirical Study on Syntax-Level Structural Visualization for Functional Programming Languages
This study integrates the 2017 United Nations ESD framework and UNESCO’s ESD priorities with the Sustainable Development Goal (SDG) of “quality education” and the CDIO (Conceive, Design, Implement, Operate) framework to propose an innovative programming teaching model. A central component is an auto...
Uložené v:
| Vydané v: | Sustainability Ročník 17; číslo 12; s. 5630 |
|---|---|
| Hlavní autori: | , , |
| Médium: | Journal Article |
| Jazyk: | English |
| Vydavateľské údaje: |
Basel
MDPI AG
01.06.2025
|
| Predmet: | |
| ISSN: | 2071-1050, 2071-1050 |
| On-line prístup: | Získať plný text |
| Tagy: |
Pridať tag
Žiadne tagy, Buďte prvý, kto otaguje tento záznam!
|
Buďte prvý, kto okomentuje tento záznam!