Sustainability of Programming Education Through CDIO-Oriented Practice: An Empirical Study on Syntax-Level Structural Visualization for Functional Programming Languages

This study integrates the 2017 United Nations ESD framework and UNESCO’s ESD priorities with the Sustainable Development Goal (SDG) of “quality education” and the CDIO (Conceive, Design, Implement, Operate) framework to propose an innovative programming teaching model. A central component is an auto...

Celý popis

Uložené v:
Podrobná bibliografia
Vydané v:Sustainability Ročník 17; číslo 12; s. 5630
Hlavní autori: Lai, Chien-Hung, Ho, Liang-Chieh, Liao, Zi-Yi
Médium: Journal Article
Jazyk:English
Vydavateľské údaje: Basel MDPI AG 01.06.2025
Predmet:
ISSN:2071-1050, 2071-1050
On-line prístup:Získať plný text
Tagy: Pridať tag
Žiadne tagy, Buďte prvý, kto otaguje tento záznam!
Buďte prvý, kto okomentuje tento záznam!
Najprv sa musíte prihlásiť.