Performance Comparison of Bounding Volume Hierarchies and Kd-Trees for GPU Ray Tracing

We present a performance comparison of bounding volume hierarchies and kd‐trees for ray tracing on many‐core architectures (GPUs). The comparison is focused on rendering times and traversal characteristics on the GPU using data structures that were optimized for very high performance of tracing rays...

Celý popis

Uložené v:
Podrobná bibliografia
Vydané v:Computer graphics forum Ročník 35; číslo 8; s. 68 - 79
Hlavní autori: Vinkler, Marek, Havran, Vlastimil, Bittner, Jiří
Médium: Journal Article
Jazyk:English
Vydavateľské údaje: Oxford Blackwell Publishing Ltd 01.12.2016
Predmet:
ISSN:0167-7055, 1467-8659
On-line prístup:Získať plný text
Tagy: Pridať tag
Žiadne tagy, Buďte prvý, kto otaguje tento záznam!
Buďte prvý, kto okomentuje tento záznam!
Najprv sa musíte prihlásiť.