Decoupled Space and Time Sampling of Motion and Defocus Blur for Unified Rendering of Transparent and Opaque Objects

We propose a unified rendering approach that jointly handles motion and defocus blur for transparent and opaque objects at interactive frame rates. Our key idea is to create a sampled representation of all parts of the scene geometry that are potentially visible at any point in time for the duration...

Celý popis

Uložené v:
Podrobná bibliografia
Vydané v:Computer graphics forum Ročník 35; číslo 7; s. 441 - 450
Hlavní autori: Widmer, S., Wodniok, D., Thul, D., Guthe, S., Goesele, M.
Médium: Journal Article
Jazyk:English
Vydavateľské údaje: Oxford Blackwell Publishing Ltd 01.10.2016
Predmet:
ISSN:0167-7055, 1467-8659
On-line prístup:Získať plný text
Tagy: Pridať tag
Žiadne tagy, Buďte prvý, kto otaguje tento záznam!
Buďte prvý, kto okomentuje tento záznam!
Najprv sa musíte prihlásiť.