In-school and out-of-school multimodal writing as an L2 writing resource for beginner learners of Dutch

•Collaborative Multimodal Writing resulted in L2 academic writing development.•Learners gained in content, communicative success, syntax, vocabulary, text length.•No accuracy effects were found.•Different contexts (in-school and out-of-school settings) did not produce differential gains. This study...

Celý popis

Uložené v:
Podrobná bibliografia
Vydané v:Journal of second language writing Ročník 36; s. 23 - 36
Hlavní autori: Vandommele, Goedele, Van den Branden, Kris, Van Gorp, Koen, De Maeyer, Sven
Médium: Journal Article
Jazyk:English
Vydavateľské údaje: Elsevier Inc 01.06.2017
Predmet:
ISSN:1060-3743, 1873-1422
On-line prístup:Získať plný text
Tagy: Pridať tag
Žiadne tagy, Buďte prvý, kto otaguje tento záznam!
Buďte prvý, kto okomentuje tento záznam!
Najprv sa musíte prihlásiť.