Teachers’ readiness and intention to teach artificial intelligence in schools

The emergence of artificial intelligence (AI) as a subject to be incorporated into K-12 educational levels places new demand on relevant stakeholders, especially teachers that drive the teaching and learning process. It is therefore important to understand how ready teachers are to teach the emergin...

Celý popis

Uložené v:
Podrobná bibliografia
Vydané v:Computers and education. Artificial intelligence Ročník 3; s. 100099
Hlavní autori: Ayanwale, Musa Adekunle, Sanusi, Ismaila Temitayo, Adelana, Owolabi Paul, Aruleba, Kehinde D., Oyelere, Solomon Sunday
Médium: Journal Article
Jazyk:English
Vydavateľské údaje: Elsevier Ltd 2022
Elsevier
Predmet:
ISSN:2666-920X, 2666-920X
On-line prístup:Získať plný text
Tagy: Pridať tag
Žiadne tagy, Buďte prvý, kto otaguje tento záznam!
Buďte prvý, kto okomentuje tento záznam!
Najprv sa musíte prihlásiť.