Academic literacy program implementation in an Ecuadorian University: a multinomial logit approach

The 'FCSHlee' program proposed by ESPOL Polytechnic University's School of Social and Humanistic Sciences (FCSH, acronym in Spanish), consisted in the implementation of a reading requirement of culturally enriching book by subject. This study shares the experience of an academic liter...

Celý popis

Uložené v:
Podrobná bibliografia
Vydané v:International journal of adolescence and youth Ročník 24; číslo 3; s. 351 - 361
Hlavní autori: Méndez Prado, Silvia Mariela, Alvarado Sánchez, María Isabel, Rosado Anastacio, Joel Alejandro
Médium: Journal Article
Jazyk:English
Vydavateľské údaje: Abingdon Routledge 03.07.2019
Taylor & Francis Ltd
Taylor & Francis Group
Predmet:
ISSN:0267-3843, 2164-4527
On-line prístup:Získať plný text
Tagy: Pridať tag
Žiadne tagy, Buďte prvý, kto otaguje tento záznam!
Buďte prvý, kto okomentuje tento záznam!
Najprv sa musíte prihlásiť.