A fuzzy bi-objective MILP approach to integrate sales, production, distribution and procurement planning in a FMCG supply chain
Sales and operations are the heart of today’s businesses, and the decisions made in these areas will intensively affect the financial performance, operational efficiency and service level of the whole organization. This manuscript is going to develop three multiobjective fuzzy mixed integer linear p...
Uložené v:
| Vydané v: | Soft computing (Berlin, Germany) Ročník 23; číslo 13; s. 4871 - 4890 |
|---|---|
| Hlavní autori: | , |
| Médium: | Journal Article |
| Jazyk: | English |
| Vydavateľské údaje: |
Berlin/Heidelberg
Springer Berlin Heidelberg
01.07.2019
Springer Nature B.V |
| Predmet: | |
| ISSN: | 1432-7643, 1433-7479 |
| On-line prístup: | Získať plný text |
| Tagy: |
Pridať tag
Žiadne tagy, Buďte prvý, kto otaguje tento záznam!
|
Buďte prvý, kto okomentuje tento záznam!