Automated Gaze-Based Identification of Students’ Strategies in Histogram Tasks through an Interpretable Mathematical Model and a Machine Learning Algorithm

As a first step toward automatic feedback based on students’ strategies for solving histogram tasks we investigated how strategy recognition can be automated based on students’ gazes. A previous study showed how students’ task-specific strategies can be inferred from their gazes. The research questi...

Celý popis

Uložené v:
Podrobná bibliografia
Vydané v:International journal of artificial intelligence in education Ročník 34; číslo 3; s. 931 - 973
Hlavní autori: Boels, Lonneke, Moreno-Esteva, Enrique Garcia, Bakker, Arthur, Drijvers, Paul
Médium: Journal Article
Jazyk:English
Vydavateľské údaje: New York Springer New York 01.09.2024
Springer Nature B.V
Predmet:
ISSN:1560-4292, 1560-4306
On-line prístup:Získať plný text
Tagy: Pridať tag
Žiadne tagy, Buďte prvý, kto otaguje tento záznam!
Buďte prvý, kto okomentuje tento záznam!
Najprv sa musíte prihlásiť.