Studying abroad: the role of consumer cosmopolitanism in the enrolment decisions

Purpose Cosmopolitans transcend their local boundaries by interacting and actively seeking other cultures, and the applications of these characteristics to consumption behaviour is called consumer cosmopolitanism. To outline inferences on what school leavers would experience, consider or do when pla...

Celý popis

Uložené v:
Podrobná bibliografia
Vydané v:Young consumers Ročník 23; číslo 4; s. 587 - 602
Hlavní autori: Salomão, Miriam Taís, Silva, Susana Costa, Côto, José Ricardo
Médium: Journal Article
Jazyk:English
Vydavateľské údaje: Bradford Emerald Publishing Limited 19.10.2022
Emerald Group Publishing Limited
Predmet:
ISSN:1747-3616, 1758-7212, 1747-3616
On-line prístup:Získať plný text
Tagy: Pridať tag
Žiadne tagy, Buďte prvý, kto otaguje tento záznam!
Buďte prvý, kto okomentuje tento záznam!
Najprv sa musíte prihlásiť.