Action research in a teacher education program: probing into pre-service elementary teachers' understandings of scientific practices and teaching scientific practices

The study presented here is an action research that was conducted in a science and technology teaching course in a pre-service elementary teaching program at a private university in Turkey aiming at improving the pre-service elementary teachers' understanding of science and teaching science. In...

Celý popis

Uložené v:
Podrobná bibliografia
Vydané v:Journal of education for teaching : JET Ročník 48; číslo 2; s. 197 - 213
Hlavní autori: Saribas, Deniz, Ozer, Ferah
Médium: Journal Article
Jazyk:English
Vydavateľské údaje: Abingdon Routledge 15.03.2022
Taylor & Francis Ltd
Predmet:
ISSN:0260-7476, 1360-0540
On-line prístup:Získať plný text
Tagy: Pridať tag
Žiadne tagy, Buďte prvý, kto otaguje tento záznam!
Buďte prvý, kto okomentuje tento záznam!
Najprv sa musíte prihlásiť.