Bilingualizing linguistically homogeneous classrooms in Kenya: implications on policy, second language learning, and literacy

Bilingualism characterizes people in linguistically heterogeneous settlements like Nairobi among other urban centres in Kenya. But the country is also predominantly rural (where you find people of a common language settled in one geographical rural region) in which mother tongues are primary means o...

Celý popis

Uložené v:
Podrobná bibliografia
Vydané v:International journal of bilingual education and bilingualism Ročník 22; číslo 4; s. 459 - 472
Hlavný autor: Mose, Peter Nyakundi
Médium: Journal Article
Jazyk:English
Vydavateľské údaje: Abingdon Routledge 19.05.2019
Taylor & Francis Ltd
Predmet:
ISSN:1367-0050, 1747-7522
On-line prístup:Získať plný text
Tagy: Pridať tag
Žiadne tagy, Buďte prvý, kto otaguje tento záznam!
Buďte prvý, kto okomentuje tento záznam!
Najprv sa musíte prihlásiť.