Teacher development in robot and IoT knowledge, skills, and attitudes with the use of the TPACK-based Support-Stimulate-Seek approach

In-service teachers' professional development regarding technology adoption in education is often focused on only one specific technology. To maximize the utilization of technologies, teachers need to be able to leverage different technologies seamlessly. Technological Pedagogical Content Knowl...

Celý popis

Uložené v:
Podrobná bibliografia
Vydané v:Interactive learning environments Ročník ahead-of-print; číslo ahead-of-print; s. 1 - 20
Hlavní autori: Hu, Chih-Chien, Yeh, Hui-Chin, Chen, Nian-Shing
Médium: Journal Article
Jazyk:English
Vydavateľské údaje: Abingdon Routledge 01.12.2023
Taylor & Francis Ltd
Predmet:
ISSN:1049-4820, 1744-5191
On-line prístup:Získať plný text
Tagy: Pridať tag
Žiadne tagy, Buďte prvý, kto otaguje tento záznam!
Buďte prvý, kto okomentuje tento záznam!
Najprv sa musíte prihlásiť.