Effects of Integrated Literacy and Content-area Instruction on Vocabulary and Comprehension in the Elementary Years: A Meta-analysis

This study synthesized impacts of integrated literacy and content-area instruction (i.e., science, social studies) on vocabulary and comprehension outcomes in the elementary years (i.e., kindergarten through fifth grade). A systematic search of the extant literature identified 35 (quasi)experimental...

Celý popis

Uložené v:
Podrobná bibliografia
Vydané v:Scientific studies of reading Ročník 26; číslo 3; s. 223 - 249
Hlavní autori: Hwang, HyeJin, Cabell, Sonia Q., Joyner, Rachel E.
Médium: Journal Article
Jazyk:English
Vydavateľské údaje: Philadelphia Routledge 04.05.2022
Routledge, Taylor & Francis Group
Predmet:
ISSN:1088-8438, 1532-799X
On-line prístup:Získať plný text
Tagy: Pridať tag
Žiadne tagy, Buďte prvý, kto otaguje tento záznam!
Buďte prvý, kto okomentuje tento záznam!
Najprv sa musíte prihlásiť.