Scientific inquiry learning with a simulation: providing within-task guidance tailored to learners' understanding and inquiry skill

In scientific inquiry learning, within-task guidance tailored to the learner's domain knowledge and inquiry skill may be essential to promote intended learning outcomes. However, due to dynamic complexity across the timeline of inquiry learning, principles for designing tailored guidance are el...

Celý popis

Uložené v:
Podrobná bibliografia
Vydané v:International journal of science education Ročník 44; číslo 6; s. 1021 - 1043
Hlavní autori: Fukuda, Mari, Hajian, Shiva, Jain, Misha, Liu, Arita L., Obaid, Teeba, Nesbit, John C., Winne, Philip H.
Médium: Journal Article
Jazyk:English
Vydavateľské údaje: London Routledge 13.04.2022
Taylor & Francis Ltd
Predmet:
ISSN:0950-0693, 1464-5289
On-line prístup:Získať plný text
Tagy: Pridať tag
Žiadne tagy, Buďte prvý, kto otaguje tento záznam!
Buďte prvý, kto okomentuje tento záznam!
Najprv sa musíte prihlásiť.