Towards understanding the effective design of automated formative feedback for programming assignments

automated feedback for programming assignments has great potential in promoting just-in-time learning, but there has been little work investigating the design of feedback in this context. to investigate the impacts of different designs of automated feedback on student learning at a fine-grained leve...

Celý popis

Uložené v:
Podrobná bibliografia
Vydané v:Computer science education Ročník 32; číslo 1; s. 105 - 127
Hlavní autori: Hao, Qiang, Smith IV, David H., Ding, Lu, Ko, Amy, Ottaway, Camille, Wilson, Jack, Arakawa, Kai H., Turcan, Alistair, Poehlman, Timothy, Greer, Tyler
Médium: Journal Article
Jazyk:English
Vydavateľské údaje: Norwood Routledge 02.01.2022
Taylor & Francis Ltd
Predmet:
ISSN:0899-3408, 1744-5175
On-line prístup:Získať plný text
Tagy: Pridať tag
Žiadne tagy, Buďte prvý, kto otaguje tento záznam!
Buďte prvý, kto okomentuje tento záznam!
Najprv sa musíte prihlásiť.