Expressing evaluation across disciplines in primary and secondary CLIL writing: a longitudinal study

The construct of cognitive discourse functions (CDFs) has been proposed as a bridge between linguists and educationalists, linking 'subject specific cognitive learning goals with the linguistic representations they receive in classroom interaction' (Dalton-Puffer 2013. "A Construct of...

Celý popis

Uložené v:
Podrobná bibliografia
Vydané v:International journal of bilingual education and bilingualism Ročník 26; číslo 3; s. 345 - 362
Hlavní autori: Whittaker, Rachel, McCabe, Anne
Médium: Journal Article
Jazyk:English
Vydavateľské údaje: Abingdon Routledge 16.03.2023
Taylor & Francis Ltd
Predmet:
ISSN:1367-0050, 1747-7522
On-line prístup:Získať plný text
Tagy: Pridať tag
Žiadne tagy, Buďte prvý, kto otaguje tento záznam!
Buďte prvý, kto okomentuje tento záznam!
Najprv sa musíte prihlásiť.