Digital transformation strategy making in pre-digital organizations: The case of a financial services provider

•Digital strategy making is different from upfront strategic planning.•A digital transformation strategy is continuously in the making.•The crafting of a digital transformation strategy is a highly dynamic process.•We propose a process model for pre-digital organizations in traditional industries. T...

Celý popis

Uložené v:
Podrobná bibliografia
Vydané v:The journal of strategic information systems Ročník 28; číslo 1; s. 17 - 33
Hlavní autori: Chanias, Simon, Myers, Michael D., Hess, Thomas
Médium: Journal Article
Jazyk:English
Vydavateľské údaje: Kidlington Elsevier B.V 01.03.2019
Elsevier Science SA
Predmet:
ISSN:0963-8687, 1873-1198
On-line prístup:Získať plný text
Tagy: Pridať tag
Žiadne tagy, Buďte prvý, kto otaguje tento záznam!
Buďte prvý, kto okomentuje tento záznam!
Najprv sa musíte prihlásiť.