WORKPLACE LEARNING IN THE CONTEMPORARY SUPERVISION LANDSCAPE: THE CASE OF SUPERVISION IN A SOCIAL SERVICE ORGANISATION

The blurring of the boundaries and interconnectedness between learning and work are features worth exploring in the contemporary supervision landscape. Grounded on transition-experiential learning theories, the study analysed a social service organisation as a context for learning and examined how t...

Celý popis

Uložené v:
Podrobná bibliografia
Vydané v:Social Work Ročník 59; číslo 2; s. 127 - 149
Hlavní autori: Sithole, Mbongeni Shadrack, Shokane, Allucia Lulu
Médium: Journal Article
Jazyk:English
Vydavateľské údaje: Stellenbosch University of Stellenbosch 01.01.2023
Department of Social Work, Stellenbosch University/ Universiteit Stellenbosch
Stellenbosch University
Predmet:
ISSN:2312-7198, 0037-8054, 2312-7198
On-line prístup:Získať plný text
Tagy: Pridať tag
Žiadne tagy, Buďte prvý, kto otaguje tento záznam!
Buďte prvý, kto okomentuje tento záznam!
Najprv sa musíte prihlásiť.