ADAPTING THE SOCIAL WORK CURRICULUM FOR RELEVANCE IN A SOUTH AFRICAN UNIVERSITY: A COLLABORATIVE AUTOETHNOGRAPHY OF SOCIAL WORK ACADEMICS DURING THE KZN FLOODS

This article adopts collaborative autoethnography in order to critically reflect on the experiences of social work academics who integrated disaster-specific approaches to the social work curriculum of two undergraduate courses in a South African university. This curriculum adaptation was in respons...

Celý popis

Uložené v:
Podrobná bibliografia
Vydané v:Social Work Ročník 59; číslo 4; s. 403 - 418
Hlavní autori: Motloung, Siphiwe, Mzinyane, Bongane
Médium: Journal Article
Jazyk:English
Vydavateľské údaje: Stellenbosch University of Stellenbosch 01.01.2023
Department of Social Work, Stellenbosch University/ Universiteit Stellenbosch
Stellenbosch University
Predmet:
ISSN:2312-7198, 0037-8054, 2312-7198
On-line prístup:Získať plný text
Tagy: Pridať tag
Žiadne tagy, Buďte prvý, kto otaguje tento záznam!
Buďte prvý, kto okomentuje tento záznam!
Najprv sa musíte prihlásiť.