An Optimal-Time Algorithm for Shortest Paths on Realistic Polyhedra
We generalize our optimal-time algorithm for computing (an implicit representation of) the shortest-path map from a fixed source s on the surface of a convex polytope P to three realistic scenarios where P is a possibly nonconvex polyhedron. In the first scenario, ∂ P is a terrain whose maximum face...
Uložené v:
| Vydané v: | Discrete & computational geometry Ročník 43; číslo 1; s. 21 - 53 |
|---|---|
| Hlavný autor: | |
| Médium: | Journal Article |
| Jazyk: | English |
| Vydavateľské údaje: |
New York
Springer-Verlag
01.01.2010
Springer Nature B.V |
| Predmet: | |
| ISSN: | 0179-5376, 1432-0444 |
| On-line prístup: | Získať plný text |
| Tagy: |
Pridať tag
Žiadne tagy, Buďte prvý, kto otaguje tento záznam!
|
Buďte prvý, kto okomentuje tento záznam!