'Most of the time, I am the three-tiered support system' - subject teachers' views on tiered support and part-time special education in lower secondary schools

This study examines subject teachers' views on support for learning in mainstream lower secondary schools in Finland. Because Finnish legislation on support for learning changed in 2010, we wanted to explore subject teachers' views on how support is being delivered in practice. Our data co...

Celý popis

Uložené v:
Podrobná bibliografia
Vydané v:European journal of special needs education Ročník 40; číslo 4; s. 722 - 738
Hlavní autori: Kotilainen, Ninnu, Takala, Marjatta
Médium: Journal Article
Jazyk:English
Vydavateľské údaje: Routledge 04.07.2025
Predmet:
ISSN:0885-6257, 1469-591X
On-line prístup:Získať plný text
Tagy: Pridať tag
Žiadne tagy, Buďte prvý, kto otaguje tento záznam!
Buďte prvý, kto okomentuje tento záznam!
Najprv sa musíte prihlásiť.