Learn, see, practice, prove, do, maintain: an evidence-based pedagogical framework for procedural skill training in medicine

Acquisition of competency in procedural skills is a fundamental goal of medical training. In this Perspective, the authors propose an evidence-based pedagogical framework for procedural skill training. The framework was developed based on a review of the literature using a critical synthesis approac...

Celý popis

Uložené v:
Podrobná bibliografia
Vydané v:Academic medicine Ročník 90; číslo 8; s. 1025
Hlavní autori: Sawyer, Taylor, White, Marjorie, Zaveri, Pavan, Chang, Todd, Ades, Anne, French, Heather, Anderson, JoDee, Auerbach, Marc, Johnston, Lindsay, Kessler, David
Médium: Journal Article
Jazyk:English
Vydavateľské údaje: United States 01.08.2015
Predmet:
ISSN:1938-808X, 1938-808X
On-line prístup:Zistit podrobnosti o prístupe
Tagy: Pridať tag
Žiadne tagy, Buďte prvý, kto otaguje tento záznam!
Buďte prvý, kto okomentuje tento záznam!
Najprv sa musíte prihlásiť.