Progress in English Language Teaching Through Continuous Professional Development—Teachers’ Self-Awareness, Perception, and Feedback

This research aimed to investigate the various aspects of EFL teachers’ professional development through Continuous Professional Development (CPD). Hence a study involving 83 EFL teachers from different socio-economic, multi-cultural, educational, and disciplinary backgrounds was conducted to ascert...

Celý popis

Uložené v:
Podrobná bibliografia
Vydané v:Frontiers in education (Lausanne) Ročník 6
Hlavní autori: Vadivel, Balachandran, Namaziandost, Ehsan, Saeedian, Abdulbaset
Médium: Journal Article
Jazyk:English
Vydavateľské údaje: Frontiers Media S.A 19.11.2021
Predmet:
ISSN:2504-284X, 2504-284X
On-line prístup:Získať plný text
Tagy: Pridať tag
Žiadne tagy, Buďte prvý, kto otaguje tento záznam!
Buďte prvý, kto okomentuje tento záznam!
Najprv sa musíte prihlásiť.