Utilization of differentiated instruction in K-12 classrooms: a systematic literature review (2000–2022)

Differentiated instruction (DI) is a beneficial approach to addressing students’ diverse learning needs, abilities, and interests to ensure that each student has the opportunity to make academic progress. To answer the question of how teachers utilize DI in K-12 classrooms, this systematic review wa...

Celý popis

Uložené v:
Podrobná bibliografia
Vydané v:Asia Pacific education review Ročník 25; číslo 2; s. 507 - 525
Hlavný autor: Hu, Linlin
Médium: Journal Article
Jazyk:English
Vydavateľské údaje: Dordrecht Springer Netherlands 01.06.2024
Springer Nature B.V
교육연구소
Predmet:
ISSN:1598-1037, 1876-407X
On-line prístup:Získať plný text
Tagy: Pridať tag
Žiadne tagy, Buďte prvý, kto otaguje tento záznam!
Buďte prvý, kto okomentuje tento záznam!
Najprv sa musíte prihlásiť.