Practical Active Learning Stations to Transform Existing Learning Environments Into Flexible, Active Learning Classrooms

Contribution: Practical active learning stations (PALSs)-equipped classrooms function similar to prototypical active learning classrooms (ALCs). They support student collaboration and active learning pedagogies but at a fraction of the cost. Background: Active learning pedagogies and active learning...

Celý popis

Uložené v:
Podrobná bibliografia
Vydané v:IEEE transactions on education Ročník 64; číslo 2; s. 95 - 102
Hlavní autori: Eickholt, Jesse, Johnson, Matthew R., Seeling, Patrick
Médium: Journal Article
Jazyk:English
Vydavateľské údaje: New York IEEE 01.05.2021
Institute of Electrical and Electronics Engineers, Inc
The Institute of Electrical and Electronics Engineers, Inc. (IEEE)
Predmet:
ISSN:0018-9359, 1557-9638
On-line prístup:Získať plný text
Tagy: Pridať tag
Žiadne tagy, Buďte prvý, kto otaguje tento záznam!
Buďte prvý, kto okomentuje tento záznam!
Najprv sa musíte prihlásiť.