Not open for all: accessibility of open textbooks

In order for open educational resources (OERs) to be truly open to all, they must be accessible to learners with disabilities, including those with visual, auditory, physical and cognitive disabilities. This study sought to determine the accessibility of a randomly selected sample of 355 open textbo...

Celý popis

Uložené v:
Podrobná bibliografia
Vydané v:Insights the UKSG journal Ročník 34; číslo 1; s. 24 - 13
Hlavní autori: Azadbakht, Elena, Schultz, Teresa, Arellano, Jennifer
Médium: Journal Article
Jazyk:English
Vydavateľské údaje: Newbury Ubiquity Press Ltd 20.10.2021
United Kingdom Serials Group (UKSG)
Ubiquity Press
Predmet:
ISSN:2048-7754, 2048-7754
On-line prístup:Získať plný text
Tagy: Pridať tag
Žiadne tagy, Buďte prvý, kto otaguje tento záznam!
Buďte prvý, kto okomentuje tento záznam!
Najprv sa musíte prihlásiť.