Measuring burdening effect of Shariah knowledge on sales performance; does work experience matter? A multi-group analysis in the Islamic finance industry

Purpose This study aims to examine the burdening effect of Shariah knowledge on the sales performance of the salesforce at Islamic financial institutions (IFIs) with special reference to addressing the heterogeneous effects of work experience. Design/methodology/approach A total of 335 samples were...

Celý popis

Uložené v:
Podrobná bibliografia
Vydané v:International journal of Islamic and Middle Eastern finance and management Ročník 14; číslo 5; s. 1000 - 1020
Hlavní autori: Shamsudheen, Shinaj Valangattil, Mahomed, Ziyaad
Médium: Journal Article
Jazyk:English
Vydavateľské údaje: Bingley Emerald Publishing Limited 04.11.2021
Emerald Group Publishing Limited
Predmet:
ISSN:1753-8394, 1753-8408
On-line prístup:Získať plný text
Tagy: Pridať tag
Žiadne tagy, Buďte prvý, kto otaguje tento záznam!
Buďte prvý, kto okomentuje tento záznam!
Najprv sa musíte prihlásiť.