Enhancing students’ beliefs regarding programming self-efficacy and intrinsic value of an online distributed Programming Environment

Several studies have explored the factors that influence self-efficacy as well as its contribution to academic development in online learning environments in recent years. However, little research has investigated the effect of a web-based learning environment on enhancing students’ beliefs about se...

Celý popis

Uložené v:
Podrobná bibliografia
Vydané v:Journal of computing in higher education Ročník 34; číslo 3; s. 577 - 607
Hlavní autori: Daradoumis, Thanasis, Marquès Puig, Joan Manuel, Arguedas, Marta, Calvet Liñan, Laura
Médium: Journal Article
Jazyk:English
Vydavateľské údaje: New York Springer US 01.12.2022
Springer
Springer Nature B.V
Predmet:
ISSN:1042-1726, 1867-1233
On-line prístup:Získať plný text
Tagy: Pridať tag
Žiadne tagy, Buďte prvý, kto otaguje tento záznam!
Buďte prvý, kto okomentuje tento záznam!
Najprv sa musíte prihlásiť.