Polyakova, O., & de Ros Cócera, L. (2022). Educational Breakout and Sustainable CLIL Teacher Training. Psihologičeskaâ nauka i obrazovanie, 27(2), 96-107. https://doi.org/10.17759/pse.2022270208
Citácia podle Chicago (17th ed.)Polyakova, O., a L. de Ros Cócera. "Educational Breakout and Sustainable CLIL Teacher Training." Psihologičeskaâ Nauka I Obrazovanie 27, no. 2 (2022): 96-107. https://doi.org/10.17759/pse.2022270208.
Citácia podľa MLA (8th ed.)Polyakova, O., a L. de Ros Cócera. "Educational Breakout and Sustainable CLIL Teacher Training." Psihologičeskaâ Nauka I Obrazovanie, vol. 27, no. 2, 2022, pp. 96-107, https://doi.org/10.17759/pse.2022270208.
Upozornenie: Tieto citáce sú generované automaticky. Nemusia byť úplne správne podľa citačných pravidiel..