Language quality, content, structure: What analytic ratings tell us about EFL writing skills at upper secondary school level in Germany and Switzerland

Argumentative writing in English as a foreign language (EFL) is an important skill in upper secondary education in Germany and Switzerland. This article provides insights into students’ EFL writing skills in the aspects of language quality, content, and structure (N = 2314 TOEFL argumentative essays...

Celý popis

Uložené v:
Podrobná bibliografia
Vydané v:Journal of second language writing Ročník 65; s. 101129
Hlavní autori: Keller, Stefan D., Lohmann, Julian, Trüb, Ruth, Fleckenstein, Johanna, Meyer, Jennifer, Jansen, Thorben, Möller, Jens
Médium: Journal Article
Jazyk:English
Vydavateľské údaje: Elsevier Inc 01.09.2024
Predmet:
ISSN:1060-3743
On-line prístup:Získať plný text
Tagy: Pridať tag
Žiadne tagy, Buďte prvý, kto otaguje tento záznam!
Buďte prvý, kto okomentuje tento záznam!
Najprv sa musíte prihlásiť.