Examining predictors of perceived usefulness of learning management system from the perspectives of distance learning students: an application of the information success model

PurposeThis empirical study was carried out to examine predictors of perceived usefulness of the learning management system (LMS) from the viewpoint of distance learning students of Allama Iqbal Open University (AIOU) Islamabad.Design/methodology/approachThis study used a positivist paradigm and a c...

Celý popis

Uložené v:
Podrobná bibliografia
Vydané v:AAOU journal Ročník 20; číslo 1; s. 54 - 67
Hlavní autori: Khan, Amjid, Afridi, Arshad Hussain, Khan, Muhammad Kamal, Ahmad, Pervaiz
Médium: Journal Article
Jazyk:English
Vydavateľské údaje: Bingley Emerald Publishing Limited 30.05.2025
Emerald Group Publishing Limited
Emerald Publishing
Predmet:
ISSN:1858-3431, 2414-6994, 2414-6994
On-line prístup:Získať plný text
Tagy: Pridať tag
Žiadne tagy, Buďte prvý, kto otaguje tento záznam!
Buďte prvý, kto okomentuje tento záznam!
Najprv sa musíte prihlásiť.