Development of the Design Thinking and Instructional Lessons (DTAIL) model: a creative approach for teachers

The educational landscape continues to become increasingly complex, which suggests a need for a teacher-driven creative approach to developing instructional lessons. This article introduces the Design Thinking and Instructional Lessons (DTAIL) model and describes its three-phase development. In Phas...

Celý popis

Uložené v:
Podrobná bibliografia
Vydané v:Educational technology research and development Ročník 70; číslo 5; s. 1781 - 1807
Hlavní autori: Elwood, Kristin, Jordan, Michelle E.
Médium: Journal Article
Jazyk:English
Vydavateľské údaje: New York Springer US 01.10.2022
Springer
Springer Nature B.V
Predmet:
ISSN:1042-1629, 1556-6501
On-line prístup:Získať plný text
Tagy: Pridať tag
Žiadne tagy, Buďte prvý, kto otaguje tento záznam!
Buďte prvý, kto okomentuje tento záznam!
Najprv sa musíte prihlásiť.