English Teachers’ Perceptions of Project-based Language Learning in Secondary Schools in Ningbo China

The perceptions of language teachers on project-based language learning (PBLL) is important as negative perceptions will affect the adoption and promotion of PBLL in a particular English learning context. The educational culture of basic English education in mainland China is teacher, classroom, tex...

Celý popis

Uložené v:
Podrobná bibliografia
Vydané v:Journal of language teaching, linguistics, and literature Ročník 23; číslo 4; s. 235 - 250
Hlavní autori: Yong Xu, Jun, Kuan Kok, Jin, A Rajoo Gerard, Sagaya Raj a/l, Chua Siah, Poh
Médium: Journal Article
Jazyk:English
Vydavateľské údaje: Selangor Universiti Kebangsaan Malaysia 01.01.2017
Predmet:
ISSN:0128-5157, 2550-2247, 0128-5157
On-line prístup:Získať plný text
Tagy: Pridať tag
Žiadne tagy, Buďte prvý, kto otaguje tento záznam!
Buďte prvý, kto okomentuje tento záznam!
Najprv sa musíte prihlásiť.