How Complex or Abstract Are Science Learning Outcomes? A Novel Coding Scheme Based on Semantic Density and Gravity

There has been a longstanding interest in the kinds of scientific knowledge that primary science learners must know and be able to do, which comprise the intellectual demands in this subject. These prescriptions chiefly take guidance from national curriculum documents, especially in the form of thei...

Celý popis

Uložené v:
Podrobná bibliografia
Vydané v:Research in science education (Australasian Science Education Research Association) Ročník 52; číslo 2; s. 493 - 509
Hlavní autori: Lee, Yew-Jin, Wan, Dongsheng
Médium: Journal Article
Jazyk:English
Vydavateľské údaje: Dordrecht Springer Netherlands 01.04.2022
Springer
Springer Nature B.V
Predmet:
ISSN:0157-244X, 1573-1898
On-line prístup:Získať plný text
Tagy: Pridať tag
Žiadne tagy, Buďte prvý, kto otaguje tento záznam!
Buďte prvý, kto okomentuje tento záznam!
Najprv sa musíte prihlásiť.