Generative artificial intelligence in teaching and learning: Concerns, practices, and supporting students use

As generative artificial intelligence (GAI) expands in complexity, offers diverse applications (i.e., text, graphics, sounds, music), and grows easier to access, it will inevitably impact K-12 teaching and learning. To document the phenomenon, we conducted a cross-sectional exploratory research proj...

Celý popis

Uložené v:
Podrobná bibliografia
Vydané v:The Journal of educational research (Washington, D.C.) Ročník 118; číslo 6; s. 535 - 546
Hlavní autori: Nadelson, Louis S., Walthall, Brandy, Faidley, Evan W., Filer, Janet
Médium: Journal Article
Jazyk:English
Vydavateľské údaje: Bloomington Routledge 02.11.2025
Taylor & Francis Inc
Predmet:
ISSN:0022-0671, 1940-0675
On-line prístup:Získať plný text
Tagy: Pridať tag
Žiadne tagy, Buďte prvý, kto otaguje tento záznam!
Buďte prvý, kto okomentuje tento záznam!
Najprv sa musíte prihlásiť.