User-generated content as a driver of brand value: Insights from web-based marketplaces

This study investigates the impact of user-generated content (UGC) on brand value in web-based marketplaces, focusing on platforms like Threadless. UGC marketplaces enable designers to share their work with international audiences, reducing costs associated with printing, distribution, and advertisi...

Celý popis

Uložené v:
Podrobná bibliografia
Vydané v:The Design journal Ročník 28; číslo 5; s. 1042 - 1059
Hlavní autori: Li, Xin-Zhu, Kang, Xin
Médium: Journal Article
Jazyk:English
Vydavateľské údaje: Oxford Routledge 03.09.2025
Taylor & Francis Ltd
Predmet:
ISSN:1460-6925, 1756-3062
On-line prístup:Získať plný text
Tagy: Pridať tag
Žiadne tagy, Buďte prvý, kto otaguje tento záznam!
Buďte prvý, kto okomentuje tento záznam!
Najprv sa musíte prihlásiť.