Employer and internal branding research: a bibliometric analysis of 25 years

Purpose In the past 25 years, employer and internal branding have grown significantly. Prior reviews tended to focus on either one of these domains. This study aims to map the intellectual structure of research on both employer branding and internal branding, thereby identifying impactful authors an...

Celý popis

Uložené v:
Podrobná bibliografia
Vydané v:The journal of product & brand management Ročník 31; číslo 8; s. 1196 - 1221
Hlavní autori: Saini, Gordhan K., Lievens, Filip, Srivastava, Mukta
Médium: Journal Article
Jazyk:English
Vydavateľské údaje: Santa Barbara Emerald Publishing Limited 04.10.2022
Emerald Group Publishing Limited
Predmet:
ISSN:1061-0421, 2054-1643, 1061-0421
On-line prístup:Získať plný text
Tagy: Pridať tag
Žiadne tagy, Buďte prvý, kto otaguje tento záznam!
Buďte prvý, kto okomentuje tento záznam!
Najprv sa musíte prihlásiť.