Explaining the comparative perception of e-payment: role of e-shopping value, e-payment benefits and Islamic compliance

Purpose This study aims to examine three factors affecting the comparative e-payment perception, namely, perceived e-shopping value, e-payment benefits and Islamic Sharia compliance. It verifies an original model explaining the comparative perception of e-payment as a tool to pay online purchases. T...

Celý popis

Uložené v:
Podrobná bibliografia
Vydané v:Journal of Islamic marketing Ročník 13; číslo 7; s. 1574 - 1588
Hlavný autor: Garrouch, Karim F.
Médium: Journal Article
Jazyk:English
Vydavateľské údaje: Bingley Emerald Publishing Limited 23.05.2022
Emerald Group Publishing Limited
Predmet:
ISSN:1759-0833, 1759-0841
On-line prístup:Získať plný text
Tagy: Pridať tag
Žiadne tagy, Buďte prvý, kto otaguje tento záznam!
Buďte prvý, kto okomentuje tento záznam!
Najprv sa musíte prihlásiť.