Conceptualisation and measurement of foreign language learning burnout among Chinese EFL students

The study seeks to conceptualise foreign language learning burnout and provide its corresponding measurement. The 15-item Maslach Burnout Inventory-Student Survey (MBI-SS) was rephrased to fit an English-as-a-Foreign-Language (EFL) learning context. The modified MBI-SS was then assessed among 1718 C...

Celý popis

Uložené v:
Podrobná bibliografia
Vydané v:Journal of multilingual and multicultural development Ročník 45; číslo 4; s. 906 - 920
Hlavní autori: Li, Chengchen, Zhang, Lawrence Jun, Jiang, Guiying
Médium: Journal Article
Jazyk:English
Vydavateľské údaje: Abingdon Routledge 20.04.2024
Taylor & Francis Ltd
Predmet:
ISSN:0143-4632, 1747-7557
On-line prístup:Získať plný text
Tagy: Pridať tag
Žiadne tagy, Buďte prvý, kto otaguje tento záznam!
Buďte prvý, kto okomentuje tento záznam!
Najprv sa musíte prihlásiť.