The Effect of a Classroom-Based Intensive Robotics and Programming Workshop on Sequencing Ability in Early Childhood

This paper examines the impact of programming robots on sequencing ability during a 1-week intensive robotics workshop at an early childhood STEM magnet school in the Harlem area of New York City. Children participated in computer programming activities using a developmentally appropriate tangible p...

Celý popis

Uložené v:
Podrobná bibliografia
Vydané v:Early childhood education journal Ročník 41; číslo 4; s. 245 - 255
Hlavní autori: Kazakoff, Elizabeth R., Sullivan, Amanda, Bers, Marina U.
Médium: Journal Article
Jazyk:English
Vydavateľské údaje: Dordrecht Springer Netherlands 01.07.2013
Springer
Springer Nature B.V
Predmet:
ISSN:1082-3301, 1573-1707
On-line prístup:Získať plný text
Tagy: Pridať tag
Žiadne tagy, Buďte prvý, kto otaguje tento záznam!
Buďte prvý, kto okomentuje tento záznam!
Najprv sa musíte prihlásiť.