Teaching Python programming for bioinformatics with Jupyter notebook in the Post‐COVID ‐19 era

The COVID‐19 pandemic has forced the Bioinformatics course to switch from on‐site teaching to remote learning. This shift has prompted a change in teaching methods and laboratory activities. Students need to have a basic understanding of DNA sequences and how to analyze them using custom scripts. To...

Celý popis

Uložené v:
Podrobná bibliografia
Vydané v:Biochemistry and molecular biology education Ročník 51; číslo 5; s. 537 - 539
Hlavní autori: Gupta, Yash Munnalal, Kirana, Satwika Nindya, Homchan, Somjit, Tanasarnpaiboon, Supatcharee
Médium: Journal Article
Jazyk:English
Vydavateľské údaje: United States Wiley 01.09.2023
Wiley Subscription Services, Inc
Predmet:
ISSN:1470-8175, 1539-3429, 1539-3429
On-line prístup:Získať plný text
Tagy: Pridať tag
Žiadne tagy, Buďte prvý, kto otaguje tento záznam!
Buďte prvý, kto okomentuje tento záznam!
Najprv sa musíte prihlásiť.