Gesture in speaking tasks beyond the classroom: An exploration of the multimodal negotiation of meaning via Skype videoconferencing on mobile devices

This qualitative study attempts to explicate the role of gestures formed with learners’ hands and technology during second language speaking tasks via Skype videoconferencing tools, accessed on mobile devices. The theory of negotiation of meaning according to the Varonis and Gass model of non-unders...

Celý popis

Uložené v:
Podrobná bibliografia
Vydané v:System (Linköping) Ročník 81; s. 26 - 38
Hlavní autori: Lee, Helen, Hampel, Regine, Kukulska-Hulme, Agnes
Médium: Journal Article
Jazyk:English
Vydavateľské údaje: Oxford Elsevier Ltd 01.04.2019
Elsevier Science Ltd
Predmet:
ISSN:0346-251X, 1879-3282
On-line prístup:Získať plný text
Tagy: Pridať tag
Žiadne tagy, Buďte prvý, kto otaguje tento záznam!
Buďte prvý, kto okomentuje tento záznam!
Najprv sa musíte prihlásiť.