From web forms to chatbots: The roles of consistency and reciprocity for user information disclosure

Interactive decision aids (IDAs) on websites often require users to disclose relevant information (e.g., preferences, contact information) to help users in making decisions (e.g., product choice). With technological advances in IDAs, websites increasingly switch from static, non‐conversational IDAs...

Celý popis

Uložené v:
Podrobná bibliografia
Vydané v:Information systems journal (Oxford, England) Ročník 34; číslo 4; s. 1175 - 1216
Hlavní autori: Adam, Martin, Benlian, Alexander
Médium: Journal Article
Jazyk:English
Vydavateľské údaje: Chichester, UK John Wiley & Sons, Inc 01.07.2024
Blackwell Publishing Ltd
Predmet:
ISSN:1350-1917, 1365-2575
On-line prístup:Získať plný text
Tagy: Pridať tag
Žiadne tagy, Buďte prvý, kto otaguje tento záznam!
Buďte prvý, kto okomentuje tento záznam!
Najprv sa musíte prihlásiť.