From web forms to chatbots: The roles of consistency and reciprocity for user information disclosure
Interactive decision aids (IDAs) on websites often require users to disclose relevant information (e.g., preferences, contact information) to help users in making decisions (e.g., product choice). With technological advances in IDAs, websites increasingly switch from static, non‐conversational IDAs...
Uložené v:
| Vydané v: | Information systems journal (Oxford, England) Ročník 34; číslo 4; s. 1175 - 1216 |
|---|---|
| Hlavní autori: | , |
| Médium: | Journal Article |
| Jazyk: | English |
| Vydavateľské údaje: |
Chichester, UK
John Wiley & Sons, Inc
01.07.2024
Blackwell Publishing Ltd |
| Predmet: | |
| ISSN: | 1350-1917, 1365-2575 |
| On-line prístup: | Získať plný text |
| Tagy: |
Pridať tag
Žiadne tagy, Buďte prvý, kto otaguje tento záznam!
|
Buďte prvý, kto okomentuje tento záznam!