Individualized Coaching to Improve Teacher Practice Across Grades and Subjects: New Experimental Evidence

This article analyzes a coaching model focused on classroom management skills and instructional practices across grade levels and subject areas. We describe the design and implementation of MATCH Teacher Coaching among an initial cohort of 59 teachers working in New Orleans charter schools. We evalu...

Celý popis

Uložené v:
Podrobná bibliografia
Vydané v:Educational policy (Los Altos, Calif.) Ročník 31; číslo 7; s. 1033 - 1068
Hlavní autori: Kraft, Matthew A., Blazar, David
Médium: Journal Article
Jazyk:English
Vydavateľské údaje: Los Angeles, CA SAGE Publications 01.11.2017
SAGE PUBLICATIONS, INC
Predmet:
ISSN:0895-9048, 1552-3896
On-line prístup:Získať plný text
Tagy: Pridať tag
Žiadne tagy, Buďte prvý, kto otaguje tento záznam!
Buďte prvý, kto okomentuje tento záznam!
Najprv sa musíte prihlásiť.