Identifying and Promoting Transition Evidence-Based Practices and Predictors of Success A Position Paper of the Division on Career Development and Transition

This position paper describes the Division of Career Development and Transition’s stance and recommendations for identifying and promoting secondary transition evidence-based practices and predictors of postschool success for students with disabilities. Recommendations for experimental research, cor...

Celý popis

Uložené v:
Podrobná bibliografia
Vydané v:Career development and transition for exceptional individuals Ročník 36; číslo 3; s. 140 - 151
Hlavní autori: Mazzotti, Valerie L., Rowe, Dawn A., Cameto, Renee, Test, David W., Morningstar, Mary E.
Médium: Journal Article
Jazyk:English
Vydavateľské údaje: Los Angeles, CA SAGE Publications 01.12.2013
SAGE Publications and Hammill Institute on Disabilities
Predmet:
ISSN:2165-1434, 2165-5144, 2165-1442
On-line prístup:Získať plný text
Tagy: Pridať tag
Žiadne tagy, Buďte prvý, kto otaguje tento záznam!
Buďte prvý, kto okomentuje tento záznam!
Najprv sa musíte prihlásiť.