A Meta-Analytic Review of Preschool Social and Emotional Learning Interventions

This meta-analysis summarized the effects of universal and targeted social and emotional learning (SEL) interventions in 48 studies on the development of social and emotional skills and the reduction of problem behaviors in 15,498 preschool students. For universal SEL interventions delivered to all...

Celý popis

Uložené v:
Podrobná bibliografia
Vydané v:Review of educational research Ročník 90; číslo 2; s. 227 - 263
Hlavní autori: Murano, Dana, Sawyer, Jeremy E., Lipnevich, Anastasiya A.
Médium: Journal Article
Jazyk:English
Vydavateľské údaje: Los Angeles, CA SAGE Publications 01.04.2020
American Educational Research Association
Predmet:
ISSN:0034-6543, 1935-1046
On-line prístup:Získať plný text
Tagy: Pridať tag
Žiadne tagy, Buďte prvý, kto otaguje tento záznam!
Buďte prvý, kto okomentuje tento záznam!
Najprv sa musíte prihlásiť.