A Meta-Analytic Review of Preschool Social and Emotional Learning Interventions
This meta-analysis summarized the effects of universal and targeted social and emotional learning (SEL) interventions in 48 studies on the development of social and emotional skills and the reduction of problem behaviors in 15,498 preschool students. For universal SEL interventions delivered to all...
Uložené v:
| Vydané v: | Review of educational research Ročník 90; číslo 2; s. 227 - 263 |
|---|---|
| Hlavní autori: | , , |
| Médium: | Journal Article |
| Jazyk: | English |
| Vydavateľské údaje: |
Los Angeles, CA
SAGE Publications
01.04.2020
American Educational Research Association |
| Predmet: | |
| ISSN: | 0034-6543, 1935-1046 |
| On-line prístup: | Získať plný text |
| Tagy: |
Pridať tag
Žiadne tagy, Buďte prvý, kto otaguje tento záznam!
|
Buďte prvý, kto okomentuje tento záznam!