I, Chatbot: Modeling the determinants of users’ satisfaction and continuance intention of AI-powered service agents

•This study proposes an analytical framework combining the expectation-confirmation model (ECM), information system success (ISS) model, TAM, and the need for interaction with a service employee.•Analysis of data reveals that information quality and service quality positively influence consumers’ sa...

Celý popis

Uložené v:
Podrobná bibliografia
Vydané v:Telematics and informatics Ročník 54; s. 101473
Hlavní autori: Ashfaq, Muhammad, Yun, Jiang, Yu, Shubin, Loureiro, Sandra Maria Correia
Médium: Journal Article
Jazyk:English
Vydavateľské údaje: Oxford Elsevier Ltd 01.11.2020
Elsevier Science Ltd
Predmet:
ISSN:0736-5853, 1879-324X
On-line prístup:Získať plný text
Tagy: Pridať tag
Žiadne tagy, Buďte prvý, kto otaguje tento záznam!
Buďte prvý, kto okomentuje tento záznam!
Najprv sa musíte prihlásiť.